Meestgestelde vragen2019-06-20T22:56:58+02:00
Service2019-06-28T13:27:58+02:00

De levertijd is 1-3 werkdagen. Wij willen je pakketje met musthaves zo snel mogelijk verzenden, daarom zal de levertijd vaak sneller zijn dan net genoemd.

Preorder producten

  • Heb je preorder producten dan wordt je gehele bestelling dan verzonden.
  • Wil je graag andere producten eerder ontvangen dan adviseren wij je om de preorder producten apart te bestellen.
  • Hoe weetje dat het om een preorder product gaat? Wij vermelden dit in dik gedrukte letters bij het product. Hieronder een voorbeeldje:

Mailen: Je kunt een mailtje sturen naar klantenservice@francesfalicia.nl

Social Media: Ook zijn wij bereikbaar via Facebook en Instagram @francesfalicia.nl

WhatsApp: Je kunt ons whatsappen op 06-25364114

Chat: In veel gevallen staat onze chatfunctie aan. Rechts onderin staat een chat icoontje waar je op kunt klikken en een chat kunt starten.

Wij proberen dezelfde werkdag te reageren op jouw mailtje. Het kan soms zijn dat onze reactie in je spambox terecht komt. Check daarom altijd je spambox want het kan zijn dat onze reactie daar op jou wacht.

Wat vervelend dat je product stuk aangekomen is. Uiteraard mag dit niet het geval zijn en wij willen dit graag voor je oplossen.

Stuur een mailtje naar klantenservice@francesfalicia.nl en vermeld hierin:

  • je ordernummer
  • om welk product het gaat
  • en voeg een foto toe van het product dat kapot is.

Zo kunnen wij jou zo snel mogelijk helpen en dit voor je oplossen. (check je spambox want onze reactie kan soms in de spambox terecht komen)

Alle garantievoorwaarden kun je terugvinden in onze algemene voorwaarden.

Wij snappen dat je geen zin hebt om de volledige algemene voorwaarden door te lezen. Alle informatie staat bij Artikel 14

Wat vervelend dat je bestelling niet correct geleverd is. Dit gaan wij zo snel mogelijk voor je oplossen.

Stuur ons meteen na ontvangst van je pakketje een mailtje ( klantenservice@francesfalicia.nl ).  Zet in dit mailtje de volgende gegevens.

  • Je ordernummer
  • Een foto van alle geleverde producten
  • Een losse foto van het verkeerd geleverde product.

Heb je maar 1 product besteld en is dat ook meteen een verkeerd geleverd product dan is 1 foto uiteraard voldoende.

Wij zullen je mail spoedig in behandeling nemen en zorgen dat dit zo snel mogelijk opgelost gaat worden.
(check je spambox want onze reactie kan soms in de spambox terecht komen)

Jouw klacht is belangrijk voor ons en die gaan wij voor je oplossen. Je mag je klacht mailen naar klantenservice@francesfalicia.nl . Zet in je mailtje een duidelijke omschrijving van jouw klacht en noteer hierbij je bestelnummer en je volledige naam. We nemen je klacht daarna in behandeling om te kijken wat wij voor jou kunnen betekenen. (check je spambox want onze reactie kan soms in de spambox terecht komen)

Bestellen2019-06-10T17:38:45+02:00

Heb jij ons een mailtje gestuurd en heb je geen reactie? Controleer dan je spambox. Waarschijnlijk zit onze reactie daar op jou te wachten.

Heb je een bestelling geplaatst en geen bestelbevestiging of andere order informatie ontvangen? Waarschijnlijk zitten ook deze mailtjes in je spambox.

Het kan natuurlijk ook zijn dat jij een typefoutje hebt gemaakt in je mailadres. In je account kun je controleren welk mailadres je hebt gebruikt.

Stap 1: winkelmand
Plaats de gekozen producten in je winkelmandje.

Stap 2: winkelmand bekijken
Rechtsbovenin zie je een afbeelding van een winkelmandje staan. Klik hierop. Zie je deze niet dan kun je in het menu klikken op het kopje “winkelmand”.
Staat alles in je winkelmandje wat je graag wil bestellen?  Je kunt hier een eventuele kortingscode toevoegen. Heb je die niet klik dan op “doorgaan naar afrekenen”

Stap 3: gegevens invullen
Vul je persoonlijke gegevens zodat wij weten waar wij je pakketje met sieraden naartoe kunnen verzenden.

stap 4: betalen
kies een betaalmethode en een verzendoptie. Vergeet niet om de algemene voorwaarden te accepteren. Als laatste  klik je op de knop ” bestelling plaatsen”. Als je voor PayPal hebt gekozen staat er “Ga verder naar PayPal”.

Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te wijzigen. Hiermee bedoelen we dat het niet mogelijk is om je producten uit je order te annuleren of toe te voegen.

Kom je erachter dat je een foutief adres hebt ingevuld kun je een mailtje sturen naar: klantenservice@francesfalicia.nl
Wij zullen dan proberen je adres nog op tijd aan te passen. Helaas kunnen we niet garanderen dat dit ook daadwerkelijk gaat lukken voordat je pakketje is verzonden. Wij proberen altijd zsm je order te verwerken en te verzenden zodat jij snel van je musthaves kunt gaan genieten.

Is je bestelling niet gelukt of is er iets mis gegaan? Wij zullen je een mailtje sturen met onze betaalgegevens zodat je alsnog je bestelling kunt betalen. Het kan soms voorkomen dat onze mailtjes in je spambox terecht komen. Dus controleer je spambox ook.

Wil je niet wachten op ons mailtje, plaats dan je bestelling opnieuw. Wij annuleren automatisch je mislukte bestelling.