Nazorg en service.

Door onze zorgvuldige selectie van sieraden en materialen waarborgen wij hoge kwaliteit en bieden wij graag een goede garantie en nazorg. In onze blogpost over materialen geven wij je meer achtergrond informatie over de gebruikte materialen. In onze blogpost over de verzorging van je sieraden kun je ook extra informatie terugvinden.

Sinds 2016 is het verplicht voor webshops om te melden dat eventuele klachten gemeld kunnen worden bij het Europees ODR-platform. Omdat wij een webshop keurmerk hebben, zijn wij ook verplicht deze informatie aan jou te verstrekken. Vandaar dat wij een aparte pagina hebben gemaakt om jou hierover te informeren en hieronder geven wij meer informatie.

Heb jij een vraag of klacht dan kun jij dit kenbaar door te mailen naar klantenservice@francesfalicia.nl Wij zullen jouw vraag uiteraard zo spoedig mogelijk behandelen en oplossen. (controleer ook altijd je spambox want het is mogelijk dat onze reactie in je spambox terecht komt) Mocht dit om wat voor reden niet tot een oplossing leiden zijn wij als webshop verplicht om jou te melden dat jij elders jouw klacht kunt melden. Het is mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.