Get in touch
Have questions about your order, or a general enquiry?
Wij reageren binnen 24 uur op jouw mailtje. Wij zijn beschikbaar van maandag t/m vrijdag. Het kan soms zijn dat onze reactie in je spambox terecht komt. Check daarom altijd je spambox want het kan zijn dat onze reactie daar op jou wacht.
Op onze contact pagina staan alle mogelijkheden om contact met ons op te nemen.
Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te wijzigen. Hiermee bedoelen we dat het niet mogelijk is om je producten uit je order te annuleren of toe te voegen.
Kom je erachter dat je een foutief adres hebt ingevuld kun je een mailtje sturen naar: klantenservice@francesfalicia.nl
Wij zullen dan proberen je adres nog op tijd aan te passen. Helaas kunnen we niet garanderen dat dit ook daadwerkelijk gaat lukken voordat je pakketje is verzonden. Wij proberen altijd zsm je order te verwerken en te verzenden zodat jij snel van je sieraden kunt genieten.
Is je bestelling niet gelukt of is er iets mis gegaan? Wij zullen je een mailtje sturen met onze betaalgegevens zodat je alsnog je bestelling kunt betalen. Het kan soms voorkomen dat onze mailtjes in je spambox terecht komen. Dus controleer je spambox ook.
Wil je niet wachten op ons mailtje, plaats dan je bestelling opnieuw. Wij annuleren automatisch je mislukte bestelling.
Heb je een gift card cadeau gekregen? Je kunt jouw unieke code invullen bij het kopje waardebon/kortingscode in je winkelmand en in de checkout.
Let op: het is niet mogelijk om een gift card te gebruiken in combinatie met een kortingscode
Het kan een paar minuten doren voordat je een bevestiging van ons krijgt. Heb je na een uur nog geen mail ontvangen? Check dan je spambox.
Het kan natuurlijk ook zijn dat jij een typefoutje hebt gemaakt in je mailadres. In je account kun je controleren welk mailadres je hebt gebruikt.
Onze levertijd kun je hier terugvinden.
De verzendkosten kun je hier terugvinden
Answer
Wat vervelend dat je product stuk aangekomen is. Uiteraard mag dit niet het geval zijn en wij willen dit graag voor je oplossen.
Stuur een mailtje naar klantenservice@francesfalicia.nl en vermeld hierin:
Zo kunnen wij jou zo snel mogelijk helpen en dit voor je oplossen. (check je spambox want onze reactie kan soms in de spambox terecht komen)
Wat vervelend dat je bestelling niet correct geleverd is. Dit gaan wij zo snel mogelijk voor je oplossen.
Stuur ons meteen na ontvangst van je pakketje een mailtje ( klantenservice@francesfalicia.nl ). Zet in dit mailtje de volgende gegevens.
Heb je maar 1 product besteld en is dat ook meteen een verkeerd geleverd product dan is 1 foto uiteraard voldoende.
Wij zullen je mail spoedig in behandeling nemen en zorgen dat dit zo snel mogelijk opgelost gaat worden.
(check je spambox want onze reactie kan soms in de spambox terecht komen)
Alle garantievoorwaarden kun je terugvinden in onze algemene voorwaarden.
Wij snappen dat je geen zin hebt om de volledige algemene voorwaarden door te lezen. Alle informatie staat bij Artikel 14 ;-)
Jouw klacht is belangrijk voor ons en die gaan wij voor je oplossen. Je mag je klacht mailen naar klantenservice@francesfalicia.nl . Zet in je mailtje een duidelijke omschrijving van jouw klacht en noteer hierbij je bestelnummer en je volledige naam. We nemen je klacht daarna in behandeling om te kijken wat wij voor jou kunnen betekenen. (check je spambox want onze reactie kan soms in de spambox terecht komen)
We leggen je hier graag alles uit
Zodra we je retourzending in goede orde hebben ontvangen (ongebruikt) zullen wij jou informeren via mail en het bedrag terugbetalen. (dit proces zal ca 3-5 werkdagen in beslag nemen)
Heb je tijdens een campagne gewinkeld, (of tijdens een actie periode of korting hebt gehad) behouden wij ons het recht om de aanbieding/korting te weigeren als je bestelling na terugkomst niet meer voldoet aan de voorwaarden om deel te nemen aan die bepaalde aanbieding/korting.
Bijvoorbeeld: Je hebt een kortingscode gebruikt die pas geldig is bij een minimum orderbedrag of minimum aantal producten. Indien je bij het retourneren niet meer voldoet dat minimum orderbedrag of aantal producten houden wij het recht om de kortingscode uit je bestelling te verwijderen.
Wil je graag pakket deals retourneren? Dan dient de hele set geretourneerd te worden.
Een kortingscode is een code die is gekregen vanuit de webshop. Een gift card is een gekochte code voor een bepaald bedrag.
Dat is vervelend. Wij willen je hier graag mee verder helpen. We willen je vragen om eerst het volgende te controleren:
Op je afrekenpagina wordt de reden aangegeven waarom je kortingscode niet werkt. Hieronder een aantal opties waarom je code niet werkt.
Is bovenstaande niet het geval en werkt je code nog steeds niet mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.
Je kunt je code invullen op de afrekenpagina.
Zoek je bestelbevestiging erbij en neem contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.
Check als eerste je spambox. Het is mogelijk dat onze mailtjes daar op jou liggen te wachten.
Geen mail in je spambox? Neem gerust contact met ons op.
Nee, je kunt de sieraden allemaal met elkaar combineren.
Ja, je ontvangt een setje.
De uitzonderingen zijn de earcuffs en oorpiercings. Deze gaan per stuk en staat er duidelijk bij vermeld.
De one piece oorbellen gaan ook per stuk. Dit staat er duidelijk bij vermeld.
Ze zijn long-lasting en allergeenvrij :-)
Ons advies is om wel zuinig op je sieraad te zijn. Doe bijvoorbeeld je sieraden af als je naar de kapper gaat en je haar wilt verven. Chemische vloeistoffen zijn nooit goed voor welk materiaal dan ook. Lees hier meer over stainless steel en de verzorging daarvan.
De sieraden van Frances Falicia zijn gemaakt van stainless steel. We leggen je hier meer uit over stainless steel sieraden.
Have questions about your order, or a general enquiry?