FAQ
Algemeen
Hoe snel reageren jullie op mijn mail?
- Heb jij ons een mailtje gestuurd en heb je geen reactie? Controleer dan je spambox. Waarschijnlijk zit onze reactie daar op jou te wachten.
- Heb je een bestelling geplaatst en geen bestelbevestiging of andere order informatie ontvangen? Waarschijnlijk zitten ook deze mailtjes in je spambox.
- Het kan natuurlijk ook zijn dat jij een typefoutje hebt gemaakt in je mailadres. In je account kun je controleren welk mailadres je hebt gebruikt.
Wij reageren binnen 24 uur op jouw mailtje. Wij zijn beschikbaar van maandag t/m vrijdag. Het kan soms zijn dat onze reactie in je spambox terecht komt. Check daarom altijd je spambox want het kan zijn dat onze reactie daar op jou wacht.
Hoe kan ik met contact opnemen met jullie?
Op onze contact pagina staan alle mogelijkheden om contact met ons op te nemen.
Bestellen
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te wijzigen. Hiermee bedoelen we dat het niet mogelijk is om je producten uit je order te annuleren of toe te voegen.
Kom je erachter dat je een foutief adres hebt ingevuld kun je een mailtje sturen naar: klantenservice@francesfalicia.nl
Wij zullen dan proberen je adres nog op tijd aan te passen. Helaas kunnen we niet garanderen dat dit ook daadwerkelijk gaat lukken voordat je pakketje is verzonden. Wij proberen altijd zsm je order te verwerken en te verzenden zodat jij snel van je sieraden kunt genieten.
Mijn bestelling is niet gelukt, wat nu?
Is je bestelling niet gelukt of is er iets mis gegaan? Wij zullen je een mailtje sturen met onze betaalgegevens zodat je alsnog je bestelling kunt betalen. Het kan soms voorkomen dat onze mailtjes in je spambox terecht komen. Dus controleer je spambox ook.
Wil je niet wachten op ons mailtje, plaats dan je bestelling opnieuw. Wij annuleren automatisch je mislukte bestelling.
Hoe kan ik mijn gift card gebruiken?
Heb je een gift card cadeau gekregen? Je kunt jouw unieke code invullen bij het kopje waardebon/kortingscode in je winkelmand en in de checkout.
Let op: het is niet mogelijk om een gift card te gebruiken in combinatie met een kortingscode
Ik heb geen bestelbevestiging gekregen.
Het kan een paar minuten doren voordat je een bevestiging van ons krijgt. Heb je na een uur nog geen mail ontvangen? Check dan je spambox.
Het kan natuurlijk ook zijn dat jij een typefoutje hebt gemaakt in je mailadres. In je account kun je controleren welk mailadres je hebt gebruikt.
Service en garantie
Mijn zending beschadigd aangekomen, wat moet ik doen?
Wat vervelend dat je product stuk aangekomen is. Uiteraard mag dit niet het geval zijn en wij willen dit graag voor je oplossen.
Stuur een mailtje naar klantenservice@francesfalicia.nl en vermeld hierin:
- je ordernummer
- om welk product het gaat
- en voeg een foto toe van het product dat kapot is.
Zo kunnen wij jou zo snel mogelijk helpen en dit voor je oplossen. (check je spambox want onze reactie kan soms in de spambox terecht komen)
Ik heb het verkeerde product ontvangen.
Wat vervelend dat je bestelling niet correct geleverd is. Dit gaan wij zo snel mogelijk voor je oplossen.
Stuur ons meteen na ontvangst van je pakketje een mailtje ( klantenservice@francesfalicia.nl ). Zet in dit mailtje de volgende gegevens.
- Je ordernummer
- Een foto van alle geleverde producten
- Een losse foto van het verkeerd geleverde product.
Heb je maar 1 product besteld en is dat ook meteen een verkeerd geleverd product dan is 1 foto uiteraard voldoende.
Wij zullen je mail spoedig in behandeling nemen en zorgen dat dit zo snel mogelijk opgelost gaat worden.
(check je spambox want onze reactie kan soms in de spambox terecht komen)
Wat zijn de garantievoorwaarden?
Alle garantievoorwaarden kun je terugvinden in onze algemene voorwaarden.
Wij snappen dat je geen zin hebt om de volledige algemene voorwaarden door te lezen. Alle informatie staat bij Artikel 14 ;-)
Serviceafhandeling
Jouw klacht is belangrijk voor ons en die gaan wij voor je oplossen. Je mag je klacht mailen naar klantenservice@francesfalicia.nl . Zet in je mailtje een duidelijke omschrijving van jouw klacht en noteer hierbij je bestelnummer en je volledige naam. We nemen je klacht daarna in behandeling om te kijken wat wij voor jou kunnen betekenen. (check je spambox want onze reactie kan soms in de spambox terecht komen)
Retourneren en terugbetalen
Hoe kan ik retourneren?
We leggen je hier graag alles uit
Hoe verloopt de terugbetaling?
Zodra we je retourzending in goede orde hebben ontvangen (ongebruikt) zullen wij jou informeren via mail en het bedrag terugbetalen. (dit proces zal ca 3-5 werkdagen in beslag nemen)
Retourneren van voordeel producten
Heb je korting ontvangen bij aankoop van meerdere producten of minimum orderbedrag? Dan vervalt je aanbieding/korting als je bestelling na terugkomst niet meer voldoet aan de voorwaarden om deel te nemen aan die bepaalde aanbieding/korting.
Bijvoorbeeld: Je hebt een korting gehad die pas geldig is bij een minimum orderbedrag of minimum aantal producten. Indien je bij het retourneren niet meer voldoet dat minimum orderbedrag of aantal producten houden wij het recht om de korting uit je bestelling te verwijderen.
Wil je graag pakket deals retourneren? Dan dient de hele set geretourneerd te worden.
Kortingscodes en cadeaubonnen
Wat is het verschil tussen een kortingscode en een cadeaubon?
Een kortingscode is een code die is gekregen vanuit de webshop. Een gift card is een gekochte code voor een bepaald bedrag.
Waarom werkt mijn kortingscode niet?
Dat is vervelend. Wij willen je hier graag mee verder helpen. We willen je vragen om eerst het volgende te controleren:
Op je afrekenpagina wordt de reden aangegeven waarom je kortingscode niet werkt. Hieronder een aantal opties waarom je code niet werkt.
- Heb je de code al eens gebruikt? Codes kunnen 1x per klant gebruikt worden.
- Is de datum van je kortingscode verstreken?
- Heb je producten in je winkelmand die reeds zijn afgeprijsd? Bijvoorbeeld sale, een cadeausetje of een staffelkorting.
Is bovenstaande niet het geval en werkt je code nog steeds niet mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.
Waar kan ik mijn kortingscode en cadeaubon code invoeren?
Je kunt je code invullen op de afrekenpagina.
Ik heb een cadeaubon gekocht maar heb de code niet meer.
Zoek je bestelbevestiging erbij en neem contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.
Ik heb een cadeaubon gekocht maar heb geen bevestigingsmail en geen cadeaubon code ontvangen.
Check als eerste je spambox. Het is mogelijk dat onze mailtjes daar op jou liggen te wachten.
Geen mail in je spambox? Neem gerust contact met ons op.
Sieraden
Zit er kleurverschil tussen de sieraden als ik wil combineren?
Nee, je kunt de sieraden allemaal met elkaar combineren.
Worden oorbellen per paar verkocht?
Ja, je ontvangt een setje.
De uitzonderingen zijn de earcuffs en oorpiercings. Deze gaan per stuk en staat er duidelijk bij vermeld.
De one piece oorbellen gaan ook per stuk. Dit staat er duidelijk bij vermeld.
Verkleuren de sieraden?
Ze zijn long-lasting en allergeenvrij :-) Kortom, ze geven niet af op je huid en verkleuren niet bij normaal gebruik.
Ons advies is om wel zuinig op je sieraad te zijn. Doe bijvoorbeeld je sieraden af als je naar de kapper gaat en je haar wilt verven. Chemische vloeistoffen zijn nooit goed voor welk materiaal dan ook. Lees hier meer over stainless steel en de verzorging daarvan.
Waar worden de sieraden van gemaakt?
De sieraden van Frances Falicia zijn gemaakt van stainless steel. We leggen je hier meer uit over stainless steel sieraden.
Neem contact op
Stond je vraag er niet tussen?